Toimitusehdot

Toimitusehdot

Dog Deli Finland 2384224-3 (jäljempänä Dog Deli) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 040 50 222 70
Osoite: Brissaksentie 2 B1 02460 Kantvik
Yhteyshekilö: Anna Korpikangas

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.

Kassalla voit valita tarjoamistamme vaihtoehdoista päivämäärän ja aika-ikkunan kotiintoimitukselle ja tekemällä tilauksen sitoudut ottamaan vastaan tilauksen tuona aikana.

Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Alle 18 -vuotias voi tehdä tilauksen ainoastaan vanhempien/huoltajan suostumuksella.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com
Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitusalueet 

Verkkokauppamme Toimitusalueet -sivulta löytyy toimitusalueemme postinumeroittain. Toimitamme lähes koko Uudellemaalle. Toimitamme vain Manner-Suomeen vaikka toimitusalueeksi ilmoitettu postinumero koskisi myös saaristoa.

Toimitus

Tilaamasi tuotteet toimitetaan antamaasi osoitteseen tilauksen teon yhteydessä valittuna päivänä ja sovitun aika-ikkunan sisällä.  Tilausta edeltävänä päivänä saat tekstiviestin, jossa on tarkempi arvio-aika (n.2 tunnin aika-ikkuna) toimitukselle. Pakastetuotteiden kylmäketjun säilymisestä huolehditaan kunnes toimitus on luovutettu sinulle tai valtuuttamallesi henkilölle tai jätetty ilmoittamaasi paikkaan, jos olet antanut siihen erikseen luvan. Toimituksen luovutuksen/sovitun jättämisen jälkeen asiakas on vastuussa tuotteiden kylmäketjun säilymisestä.

Jos asiakas ei ole paikalla vastaanottamassa toimitusta sovitun aika-ikkunan sisällä, voi kuljettaja jättää toimituksen ovelle vain mikäli asiakas on antanut tähän erikseen luvan. Jos asiakasta ei tavoiteta eikä lupaa toimituksen jättämiseen ole annettu, palautuu toimitus takaisin keräilyvarastoon. Asiakas on tällöin velvollinen maksamaan koko tilauksen hinnan toimitusmaksuineen, vaikka tilausta ei ole saatu toimitettua.

Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa oikeat yhteystiedot, jotta tilaus voidaan toimittaa oikein. Emme vastaa virheellisten yhteystietojen vuoksi viivästyneistä tai epäonnistuneista toimituksista.

Toimitusmaksu

Toimitusmaksu on paikkakuntakohtainen ja ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä kassalla ennen kuin asiakas vahvistaa tilauksen. Ajankohtaiset toimitusmaksut löydät verkkokauppamme Kotiinkuljetus -sivulta. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Dog Deli ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä tai epäonnistumisesta tai tuotteen virheellisyydestä jonka syynä on Dog Delin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella oleva ylivoimainen este, kuten luonnonkatastrofi, sota, viranomaisen päätös, yleisen liikeenteen häiriintyminen tai muu Dog Delin toimintaa estävä ylivoimainen force majure -este.

Tilauksen peruuttaminen

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus joka lasketaan siitä kun tuote on vastaanotettu. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikuntoisia. Pakastetuotteilla ei ole palautusoikeutta, kuten ei myöskään avatuilla ja käytetyillä lemmikkieläinruoilla, -herkuilla, puruluilla ja lisäravinteilla. Tilauksen peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Kun haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin sähköpostitse [email protected] .

Halutessasi, voit täyttää tämän palautuslomakkeen ja lähettää sen sähköpostin liitteenä. Ilmoitamme sinulle viipymättä pysyvällä tavalla (esimerkiksi sähköpostitse) peruuttamisilmoituksen saapumisesta.

Kun lähetät palautuksen, ilmoitathan meille sähköpostitse [email protected] nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Emme vastaa palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista vaan asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Jos palautat ostamasi tuotteet, palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että asiakkaalle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Mikäli asiakkaalle toimitettu tuote on virheellinen tai vaurioitunut, asiakkaan on välittömästi ilmoitettava asiasta sähköpostitse [email protected] . Hyvitys sovitaan tapauskohtaisesti. 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttaja voi myös käyttää Euroopan komission ylläpitämää riidanratkaisufoorumia

http://ec.europa.eu/odr.

Sähköpostiosoitteemme on [email protected]